Shipping and Payment Policy

Kos penghantaran untuk Semenanjung Malaysia, Sabah dan juga Sarawak akan dikenakan mengikut harga yang ditetapkan oleh pihak kurier. Pengeposan item akan dibuat setelah kami menerima bukti bayaran dan maklumat alamat dengan lengkap. Sekiranya ada kekangan atau kelewatan pengeposan daripada pihak kami, kami akan maklumkan kepada anda. Walau bagaimanapun, kami tidak akan bertanggungjawab untuk apa-apa kerugian, kos, ganti rugi, caj atau perbelanjaan yang timbul akibat daripada penghantaran lewat oleh pihak kurier.

 

Sekiranya terdapat sebarang kesilapan, masalah, kecacatan atau kerosakan, sila berhubung dengan pihak khidmat pelanggan kami. Anda perlu memberikan maklumat tempahan anda seperti nama produk, alamat dan lain-lain jika diminta oleh pihak kami.

 

Pembayaran

Untuk semua tempahan yang dibuat, anda boleh membayar melalui pembayaran manual, perbankan internet atau dengan kad kredit atau debit yang sah. Harga dan kadar pengeposan mungkin tertakluk kepada perubahan tanpa notis terlebih dahulu. Sebarang isu mengenai bayaran anda, sila berhubung dengan team khidmat pelanggan kami.

 

Untuk maklumat penyata dan bayaran balik sila rujuk bahagian "Dasar Pertukaran Produk atau Program dan Pemulangan Wang" kami.

Best viewed in Chrome Browser. Login to AVANA Dashboard.
Copyright Reserved 2020
Powered with
by AVANA
Click Below To Share